سفارش تبلیغ
صبا ویژن


الف.راستگو
در راستای اینکه این روزها بازار گمانه زنی در خصوص وزاری احتمالی دولت یازدهم داغ است؛ ما نیز تصمیم گرفتیم کمی گمانه زنی کنیم؛ البته نه در دنیای واقعی و بین انسان ها، بلکه تصور کنیم اگر قرار بود در دنیای کارتون ها وزیری انتخاب شود، چه افرادی برای وزارت های مختلف انتخاب می شدند:

 وزیر آموزش و پرورش:پرفسور بالتازار

وی در خانواده ای بامعلومات به دنیا آمده و معدل کلاس های اول و دوم دبستانش 20 بوده است! نامبرده سپس در امتحانات تیزهوشان امتحان داده و به واسطه صفر شدنش، نتوانسته است وارد مدارس تیزهوشان شود، البته این موضوع اصلا و ابدا از ارزش های ایشان کم نمی کند!

وی مدتی به تعویض روغن خودرو مشغول بود که یکهو استعدادهایش شکوفا شد! وی از چهره ماندگار زمان خویش بوده و تا به حال اختراعات زیادی را به اسم خودش و ایضا عمه اش به ثبت رسانده است!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:شلمان

وی از کودکی به خواب علاقه بسیاری داشت؛ بعدها که بزرگتر هم شد همچنان به خواب علاقه بسیار داشت! باز هم که بزرگتر شده باز هم به خواب علاقه بسیار داشت! برخلاف دیگران که ساعت را کوک می کنند تا سر ساعت مشخصی، آنها را بیدار کند؛ وی ساعتش را کوک می کند تا در زمانی معینی زنگ بخورد و او بخوابد!

در طی دوران زندگی اش، سرعت وی را همواره به سرعت اینترنت مثال می زدند؛ در نتیجه به نظر می رسد به همین دلیل بسیار مهم(!) ایشان را به وزارت ارتباطات منصوب کنیم!

وزیر اطلاعات:واتو واتو

وی در خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمد! خیلی زود متوجه شد کلا با بقیه فرق می کند! وی توانایی آن را دارد که با سوت زدن چندتا شود و در یک زمان در مکان های مختلفی حضور داشته باشد! همین قدرت پوشش دادن تمام مناطق، وی را به گزینه ای مناسب برای وزرات اطلاعات تبدیل کرده است!

وزیر اقتصادی:ای کیو سان

شایعه هایی مبنی بر اینکه ای کیوسان اصلا مو ندارد و الکی مدعی است که موهایش را با تیغ می زند وجود دارد! دلیل معرفی ایشان به عنوان وزیر اقتصاد این است که مگر وی بتواند با تفکر بسیار، مشکلات اقتصادی ما را حل نماید!

گفتنی است برخی از «اسکروچ» به عنوان گزینه ای مناسب برای وزارت اقتصاد یاد می کردند که به دلیل تمایلات وی به اشرافی‏گری این گزینه اصلا مناسب به نظر نمی رسد!

وزیر جهاد کشاورزی:حنا دختری در مزرعه

به نظر می رسد بهتر است که از چند وزیر زن نیز در کابینه استفاده شود! به همین خاطر یکی از گزینه های شایسته برای وزیر شدن حنا می باشد! وی مدت زمان بسیاری را به کشاورزی پرداخته و همزمان توانسته است دکترای خودش را بگیرد! کلا دختر خوبی است و قصد بیشتر از این ادامه تحصیل دادن هم ندارد!

وزیر بهداشت: دون‏ دون

ایشان در پایین شهر به دنیا آمد. وی درد کشیده است و طعم فقر را به شدت چشیده است! او به دلیل آنکه در محل‏شان بهداشت عمومی وجود نداشت سالک گرفت و صورتش دون‏دون شد! وی درد مردم پایین شهر را می داند و در صورت وزیر بهداشت شدن، عدالت بهداشتی(!) را محقق خواهد کرد!

وزیر دادگستری:میتی کمان

ایشان به همراه باقی دوستانش همواره در راستای بسط عدالت در جامعه تلاش می کرد و بدکاران را به سزای اعمالشان می رساند!

وزیر دفاع:ماسک

وی با کلاهی که بر سر می گذارد شکست ناپذیر می شود و با فناوری پیشرفته ای که دارد می تواند تمام دشمنان را شکست دهد!

وزیر راه و شهرسازی:ژان والژان

هر چند ایشان دارای سوءسابقه است و پیش از این به خاطر دزدیدن نان به 10سال زندان و به خاطر اختلاسی چندمیلیاردی به کشیده شدن لپش(!) محکوم شده بود. اما به دلیل دردآشنا بودنش می تواند گزینه مناسبی برای وزارت راه و شهرسازی باشد!

وی سابقه کمک به مردی را دارد که گاری اش در چاله ای افتاده بود، ژان والژان قول داده است در صورت وزیر شدن تمام چاله و چوله های کشور را پر نماید و راه هایی بسازد که هرگز چاله و چوله نداشته باشند!

وزیر علوم:دکتر ارنست

همین که دکترای ایشان واقعی است دلیل مکفی است برای وزیر شدن ایشان! بین خودمان باشد، در دنیای کارتون ها اکثر آنهایی که مدرک دکترا دارند، مدرک هایشان را خریده اند!

وزیر ارشاد:شیپورچی

ایشان طرفدار جامعه چندصدایی است و همیشه آخرین اخبار را بدون سانسور با شیپورش پخش می کرد! ایشان گزینه مناسبی برای وزارت ارشاد به نظر می رسد!

وزیر کشور:پسرشجاع

به هر حال یک فرد شجاع بایستی تصدی وزارت کشور را برعهده گیرد!

وزیر ورزش:سوباسا اوزارا

وی هم فوتبالی است و هم عکس با شورت ورزشی دارد!

از عصرایران


مشخصات مدیر وبلاگ
لوگوی وبلاگ

بایگانی
عناوین یادداشتهای وبلاگ
دسته بندی موضوعی
جنگ ، انتخابات ، اینجا ، باز باران ، باز هم پراید ، بز درون ، بستنی ، بگذر از نی،من حکایت میکنم ، بوگاتی ، پایان ریاست جمهوری احمدی نژاد ، پراید ، پرایدو ، پیرمرد ، ترانه خوشه ای ، تهران ، جایزه صلح نوبل ، 405 ، اخطاریه ، از فرصت ها استفاده کنید! ، ازدواج من ، اسکندرمقدونی ، جک ، چلو کباب ، چند نکته ظریف ، چنگیزخان ، خاطرات جبهه ، خاطرات خواستگاری ، خاطرات روزانه ، خاطرات شاه ، خاطرات هاشمی ، خداوند خر را آفرید ، خداوندا ، خدایا شکر ، خدمتگذار ، خر شیطون ، خمس و زکات و برنج محسن ، خواستگاری ، خودرو وطنی ، خودروساز دولتی ، داستان مجسمه ، داستان همکلاسی ، در یخچال ، دزدی و خان زند ، دستاوردهای ، دولت ، دیو گرانی ، رئیس جمهور ، رئیس جمهور سابق ، راه ، روزگار نامراد ، روزنامه نگاران منتقد دولت عقده ای هستند !!! ، ریاست جمهوری ، ریاضیات فریبنده!!! ، زن مرد الاغ !!!!!!!!!!!!! ، زنها ، ساقی کوثر ، سایپا مطمئن ، سایپا نامطمئن ، سخنگوی دولت ، سخنی از علی ، سفره خالی ، شاکیان موسوی ، شعر انتظار کنونی ما!!!!!!! ، شیرینی ، شیشه ی نازک تنهایی من (سهراب علاف) ، طنز سیاسی ، طنز سیاسی 1389 ، طنز فرشته نگهبان ، عاقبت درس نخواندن ، عشق و پراید ، عموسبزی ، عید غدیر امیر المومنین ، غرور - دروغ - عشق ، فحش ، فرق بین ... ، فروشنده جوان ، فهمیدن تو..... ، قاچاق فروشی ملا نصرالدین ، قضیه ابن ملجم ، قیمت گذاری خودرو ، کریستف کلمب ، کل کل شاعرانه ، گرون ترین تابوت دنیا ، گشت ارشاد ، گوجه ، ما و صدا و سیما ، متلک خوشه ای ، محرم ، مزایای اینترنت کم سرعت ، من و رئیسم ، مناظره ، نشانه های زن و شوهر! ، نیو پراید ، همسر ، هوش خران ، هیچ کس تنها نیست ، و پراید ، وانت پراید ، وطن یعنی ، یا فاطمه .... ،
آمار وبلاگ
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 54
کل بازدید : 132655
کل یاداشته ها : 96

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ        
       
Reba.ir